اس ام اس عاشقانه جديد
نوشته شده توسط : هادی تات

                                                                 

دلم در شهر غربت بی قرار است / به دنبال تو در شب رهسپار است / ولی از هرکه میگیرم سراغت / جوابم انتظار و انتظار است .
به خیال کدامین آرزو
، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
، او نیز بلند فریاد میزند : دوستدلت آبی تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی دائما چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم .
ت دارم دارم دارمدلت آبی تر از دریا عزیزم
/ به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی دائما چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم .
 
در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد
، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام .
تنهای اول
، هیچکس همراه نیست !
چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی
/ جهانی عشق در من آفریدی / دریغا ، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی .
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم
/ به نرمی بیا همچو جان در برم / تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم .
تو مرجانی
، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی / اگر قلبم صدف باشد ، میان آن تو پنهانباغبان از گلها مواظبت میکند چون میداند عمر گل کوتاه است اما به درخت خدمت میکند چون میداند روزی درخت پناهگاه او خواهد شد .ی
 




:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 178
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : 3 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: